tisdag 25 februari 2014

Pigg och glad idag

Imorse vaknade jag och kände mig pigg och glad. Bästa känslan ju! Och inte nog med det. Himlen var helt knallrosa när jag var ute och hämtade tidningen. Vilken start på denna tisdag.

Jag har fått mycket gjort idag. Redan på vägen till jobbet började det då jag stannade till hos mormor och lämnade medicin som jag hämtat ut igår. Sen har det liksom bara fortsatt. Jag var på jobbet redan tjugo i åtta och kvart i åtta var jag inne på rektorns kontor. Jag har betat av min att-göra-lista på jobbet, så nu ligger jag i fas där.

Efter jobbet åkte jag till gymmet. Jag hade kunnat betala pengar för att få springa en sväng i skogen och friska luften istället. Ännu mer hade jag kunnat betala när jag gick upp för trappan till gymmet och kände hur varmt det var eftersom solen legat på hela dagen. Men nu är det som det är och gymmet får la duga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar