fredag 14 februari 2014

Alla Hjärtans Dag

Jag hade nästan glömt bort Alla Hjärtans Dag. Men så fick jag ett kort från mamma. 




Och Danne påminde mig när jag ringde till honom i förmiddags. Jag är verkligen dålig på det här med denna dag.


Om jag hade en produktiv dag igår, så är det motsatsen idag. När jag satt på parkeringen utanför gymmet imorse mådde jag lite konstigt. Illamående och yr i bollen. Men så hade jag ju åkt hela vägen till stan enbart för att träna så jag tänkte att jag kunde i alla fall gå upp och känna lite på det. Och när jag väl står det på crossen går det hur bra som helst. Körde på samma tid som vanligt och det kändes inte ens jobbigt.

När jag kom hem tog jag en sådan där skön dusch med peeling och filning och till och med hårinpackning. Jag hade helt glömt bort det här med hårinpackning tills jag hittade min burk i flyttlådan igår. Ha! Jag som var så noga med mina hårinpackningar. Jag slängde naturligtvis burken jag hittade igår och köpte en ny. Sen smörjde jag mig med mina fyra olika salvor/oljor. Vardagslyx.

Ananthi kom hit på lunch. Hon och Nomi. Båda var sjuka så det vart inget mys. Med varken Ananthi och Nomi.

Som en liten överraskning kom Daniel hem, trots att han har jour. Det var min Alla Hjärtans Dag-present. 


Därmed fick jag sällskap till min eftermiddagslur som jag var tvungen att ta. Illamående och yr som jag är och har varit hela dagen.

I flera veckors tid har jag varit sugen på hallongrottor. Jag fick ge efter och göra en sats nu i kväll. 


Men det visade sig nog att det egentligen var degen jag var sugen på. 

Nu ska vi göra tacos och titta på en film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar