torsdag 1 augusti 2013

1 augusti

Jag får ingen ordning på det här med tidsomställningen. Jag får kämpa för allt jag gör. Tvinga mig själv att göra saker. Som att tvätta all tvätt från semestern. Jättejobbigt? Egentligen inte.

Igår var det nog som värst. Hua mig, vad trött jag var, fast jag sovit ordentligt. Jag vaknade inte på hela dagen, utan gick omkring här som en jag-vet-inte-vad. Det är bara bita ihop.

Framåt sen eftermiddag blev jag så trött på att vara trött så jag gick ut och hjälpte Danne att klyva ved. Sen tvingade jag mig ut på en springtur som visade sig bli en lunktur. Herrejävlar, vad tungt det var. Första kilometern gick som en dans och jag tänkte att "två veckors uppehåll kanske inte har gjort så mycket skada ändå". Tji, fick jag kan jag säga. 

Jag kom i alla fall hem igen. Dock på en fem minuters sämre tid. Jag tröstade mig med att:


Idag vaknade jag klockan 6 och kunde inte somna om. Solen skiner och vad tycker jag om det? Bikini på och Anna ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar