måndag 26 augusti 2013

Toppendag!

Jag vaknade och kände mig så himla pigg idag. Pigg och glad! Fast det är måndag liksom. Och det har hållit i sig hela dagen. Jag har haft så bra och roliga lektioner, och jag har hunnit med massor. Dagen har flutit på som ett rinnande vatten.

Efter jobbet stannade jag till i stan för att uträtta lite ärenden. Jag köpte doppresent till Daniels systerdotter, var på apoteket och handlade några saker på ICA. Och det bästa av allt var att jag sprang på Lena på torget. Jag älskar spontanmöten!

När jag kom hem tog jag in tvätten, vek den och gjorde smörgåsar och matlåda till Danne. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag i soffan och jobbar lite granna.

1 kommentar:

  1. Gud vad du är flitig du jobbar och står i med ditt jobb och värkar älsk ditt jobb
    Tänk om man hade dig som lärare


    SvaraRadera