fredag 2 augusti 2013

Karin-dagen idag

Det är ju  som så, att det bara är att kasta sig upp i springdojjorna igen fast det gått dåligt sist. Jag har gjort det förut och idag har jag gjort det igen. Jag ställde klockan på 6:50 och tänkte att jag kunde passa på att försöka vända rätt dygnet. Mer sovande än vaken stapplade jag ner, hinkade två koppar kaffe och gav mig ut på mossen på min springtur.

Jag kan välja på att se det så här:
  • jag sprang två minuter sämre än innan jag åkte på semester
  • jag sprang tre minuter bättre än i förrgår
Jag väljer såklart det senaste. Nu har jag duschat och ätit frulle. Jag kokar fortfarande av värme, men när jag svalnat av lite ska jag gå ut i solen.

Idag är det den andra augusti och vilka har namnsdag? Jo, syster, mormor och mamma. Grattis grattis till dem! Och till alla andra som heter Karin och Kajsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar