söndag 4 augusti 2013

Semesteravslutning

Jag vet inte vem som tycker att det värst att Daniel ska börja jobba imorgon - han eller jag. Jag tror nog att det är jag. Fy, vad tråkigt att han inte kommer att vara hemma imorgon. Det är nästan så jag känner att jag skulle vilja börja jobba imorgon jag med.

Mamma har åkt till Göteborg idag, eftersom hennes semester också är slut imorgon. Innan vi lämnade av henne på tåget åkte vi till Bäcken för en semesteravslutningsfika. Det var mysigt.

Sen åkte Danne och jag och handlade lite. Nu har vi ätit tacos och tittat på film. Baksmällan 3. Jag skrattade så saliven sprutade ut ur min mun likt ett duschmunstycke. Ja jävlar.

Nej, nu ska jag diska lite innan jag viker in klövarna för idag. Jag har gjort Dannes matlåda och mackor. Ah, jag är redo för hans arbetsdag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar