måndag 12 augusti 2013

"En dag närmare nästa sommarlov"

Nu är första arbetsdagen avklarad och då är vi "En dag närmare nästa sommarlov" som min kollega skrev som på Facebook. Ja, så kan man ju också se på saken. Det var inte min första tanke, men det är ju sant.

Jag var på jobbet klockan 10, packade sex flyttlådor med alla mina grejer, åkte till Västerby, packade upp och var klar lagom till klockan 12 då det grillades korv.


Eftermiddagen tillbringades med lekar och aktiviteter. En helt lagom lugn start. Jag är inte så bra på brännboll kan jag konstatera efter den här dagen. På vägen hem stannade jag till på Fornäng för att prata med Ullis och Mattan. Härligt och underbart att träffa dem igen! Vad jag skrattade!

Jag åkte inte raka vägen hem, utan åkte till Ananthi för att skåda deras underverk. Vilken liiiten plutta. Så söt så!

Nu får jag nog ta och sträcka ut. Klockan är ju trots allt över nio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar