fredag 23 augusti 2013

TGIF

Vilken dag! Ja, vilken vecka! Jag är glad att det är fredag. Den här helgen ska jag andas och få ner pulsen. Det är mitt mål. 

Bild tagen på Miami Beach.

Idag har det gått i ett. Jag fick jogga genom korridoren för att hinna kissa. Kaffe fick jag serverat av min kollega under en lektion. Den där koppen kaffe vart min räddning kan jag säga. Phju! Tur att jag tycker att det är roligt att jobba. Annars hade det nog inte gått.

När jag kom hem gick jag direkt upp till soffan, satte på tv:n och med datorn i knät. Jag fortsatte dock att jobba, men det var mitt sätt att varva ner idag. 

Det är springdag idag och jag tänkte att det var ju tokkört då jag satt mig skönt i soffan. Men efter någon timme ryckte jag upp mig och drog på mig träningskläder och begav mig ut.

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning. Jag och Lena ska nämligen gå på bio ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar