fredag 2 augusti 2013

Firande av Karin-dagen

Vilken fantastisk dag det har varit! När jag låg ute och solade i förmiddags vart jag så varm att jag ville gå och bada. I samma stund som jag frågade mamma om hon ville med så messade Ananthi och undrade om jag ville komma och bada med henne. Mamma slapp därför och jag packade strandväskan och brände in till Ekudden. Där blev det sol, bad, mycket prat och skratt, melon och nötter.

Halv fyra fick jag åka hem för att hinna äta och duscha innan vi skulle åka bort.

Som sagt så är har Karin och Kajsa namnsdag idag. Förr, när morfar levde, firade vi alltid denna dag eftersom både mormor, mamma och Karin heter Karin. Mormor och morfar, vår familj och min morbrors familj åkte på utflykt. Vi åkte ofta till Wassbacken där morfar bjöd oss alla på fika. Det har varit lite si och så med firandet de senaste åren, men idag har vi på initiativ av mormor, åter firat.

Vi åkte till Wassbacken där mormor bjöd på fika och sen spelade majoriteten av oss vi minigolf.







Härligt kort på mamma och mormor tycker jag! Lika som bär. 

Jag var urusel på minigolf idag. Kan eventuellt till och med vara så att jag var sämst. Tur att jag inte är en dålig förlorare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar