onsdag 30 januari 2013

Mitt-i-veckan-lyx

Den här veckan är så mycket bättre än förra. På alla sätt och vis. De spelar liksom inte ens i samma division, inte samma planet eller galax. Jag jobbar som en toook på jobbet och tycker till och med att det går enna lätt. *Peppar peppar* Och igår åt jag årets första semla. Så. Himla. Gott.

Idag har jag en sådan där fantastiskt skön kväll. En sådan där som inte är så vanlig på vardagar. Jag var hemma från gymmet redan innan kl 18 och kände att "shiiit, jag har hela kvällen framför mig". Så jag tog en riktigt lyxig dusch. Egentligen en söndagsdusch. Jag skrubbade, peelade, filade och la en hårinpackning i håret. Sen smörjde jag in mig med den fetaste hudkrämen och målade tånaglarna. Härligt! Jag känner mig som en ny människa.

Sen gjorde jag smörgåsar till Danne som han ska ha med sig till jobbet imorgon. Och nu sitter jag här i soffan och dricker bubbelvatten och jobbar. Jag väntar på Danne ska komma hem. Jag har ju inte sett honom sedan igår morse, vilket jag inte ens kommer ihåg. Eller.. jag såg honom nog inte ens. Jag bara kände när han pussade mig hej då. Vilken Daniel-gris jag har blivit. Nästintill uschligt.

Ho ho! Nu börjar Farmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar