måndag 7 januari 2013

Första arbetsdagen

Ja herre min ge, vilken ångest jag hade igår. Bästa sättet att bota ångest är shopping och godis. Så när inte enbart godis hjälpt igår kväll ångest-internet-shoppade jag ett par skor.
Ja, efter det kändes livet lite lättare.

Idag har vi tillbringat dagen på Lundsbrunns kurort. En hel dag med föreläsning. Ganska doft start ändå, men jag satt och gäspade hela eftermiddagen. Jag var trött i huvudet, men rastlös i kroppen.

Jag kände inte alls för att gå till gymmet idag. Dels för att det är många som avlagt något töntigt nyårslöfte och därför invaderat gymmet, dels för att jag tröttnat lite granna. Så jag snörde på mig löparskorna och gav mig ut på årets första springtur. Så. Himla. Skönt!

När jag kom hem hade Daniel också hittat hem. Efter dusch åt vi resterna från tacosen och hade lite vardagsmys.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar