fredag 4 januari 2013

TGIF

Tack gode gud att det är fredag, säger jag fast jag är ledig. Men att det är fredag innebär att jag får Daniel hemma i två dagar. Pju! Så skönt! Jag ska skriva på min hemtenta, men nu har jag någon att prata med när jag känner för det, så jag slipper prata med mig själv. Vilket jag gjort i tre dagar nu.

Den här dagen vet jag inte var den har tagit vägen. Jo, jag har tillbringat nära två timmar på gymmet. Ananthi ringde igår och frågade om jag ville vara med på ett privat power-pass, bara hon och jag. Vem kan tacka nej till ett sådant erbjudande? Ja, inte jag i alla fall.

Resten av dagen har jag pratat i telefonen, tvättat och städat. Det är ju fredag och då är det fredagsrutinen som gäller. När Danne kom hem åkte vi och handlade. Sen fixade vi det sista med bäddning och tvätt innan vi gjorde tacos. Det är fredagsmys det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar