söndag 27 januari 2013

Skrattningsvärk

Jag har träningsvärk i magen. Det beror inte på gårdagens träning. Det beror på att jag höll på att skratta ihjäl mig igår kväll. Det var trevligt hemma hos Lena, vi fick god mat och det var såklart härligt att träffa alla tjejor och prata om allt mellan himmel och jord. 

Men det var när jag, Lena och Sara drog till Statt som det brakade loss, så att säga. My. God. Vad jag skrattade. Jag kan helt ärligt säga att det var sjukt längesen jag skrattade så mycket.



Idag är jag lite slö. Eller ja, ganska mycket. Det tar på en gammal kvinna att vara ute två på galej två helger i rad. Daniel tycker att det är jätteskönt: "Det är så gött när du är bakis, hjärtat. Då kan vi ha en päsardag. Det är enda gången man kan ha det."

Men vi tvättar i alla fall. Sjuuukt mycket tvätt dessutom. Och jobba borde jag göra. Fast det får nog vänta till imorgon. Det är inget som häpar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar