tisdag 1 januari 2013

Gårdagens och lite dagens

Vi var bjudna hem till Heléne och hennes Micke på nyårsmiddag igår kväll. Det bjöds på god mat, många skratt och tv-spelande i form av dansande och diverse sportande.  Helt hysteriskt.


Vi hade så himla roligt och tiden gick så himla fort att vi höll på att missa tolvslaget. Danne och jag konstaterade att det var första gången vi firade nyår tillsammans, eftersom någon av oss jobbat de tidigare två.

Idag har vi båda varit djupt försjunkna i varsin bok. När klockan blev 19 kom jag på att vi inte ätit något. Andra gången på tre dagar som jag glömmer bort att äta för att jag är så inne i boken.

Imorgon är det vanlig arbetsdag för herr P. Jag vet inte vem av oss som har mest ångest över det. Vidrigt är vad det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar