torsdag 5 april 2012

Saknar

Det kan tyckas lite märkligt, men jag saknar verkligen Daniel. Vi träffas ju varje dag, och skulle vi mot förmodan inte göra det så pratar vi i telefonen. Men de senaste veckorna har vi träffats väldigt lite. Daniel har jobbat extra och grejat med annat, och jag har mina föreläsningar och min träning och mitt jobb. Det har varit sjukdomar och vi är trötta och slitna båda två.
När jag kom hem från gymmet förut mötte jag honom i princip i dörren då han drog för att jobba. Och så är det ganska ofta, att vi möts i dörren. Så.. jag saknar honom. Jag saknar att vara med honom då vi båda är pigga, på bra humör och framförallt närvarande.
Därför ser jag fram emot imorgon. Då ska vi ha en date. Då ska vi ha en heldag tillsammans. Vi ska mysa hela all day.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar