söndag 22 april 2012

Huvudvärk - inte så bra

Jag vaknade idag med världens huvudvärk. Jag hade så ont i huvudet att jag mådde illa och det värkte nere i tänderna. Jag kunde inte öppna ögonen för jag trodde hela huvudet skulle sprängas. Jag har aldrig haft migrän, men jag kan tänka mig att det känns typ så fast värre. Och om jag inte vetat vad min värk kom an på, så hade jag trott jag fått migrän för första gången i mitt liv.

Jag drack inte kaffe på hela dagen igår. Inte ens en liten liten mun. Jag hann liksom inte riktigt med det. Och det fick jag ju sota för imorse. Men jag stapplade upp och satte på en kanna som jag snabbt klunkade i mig, tog två Alvedon och nu är jag så gott som återställd.

Jag har ingenting på dagens agenda förutom jobb. Vi har filmen att se klart också. Vi fick avbryta efter halva då mina ögon inte ville hålla sig öppna. Ha! Gudars skymning, vad jag var trött igår.

He. Jobba sig, jobba sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar