lördag 28 april 2012

Lördagsfika

Jag tror på sätt och vis att den här sjukan inte kunde ha kommit vid ett bättre tillfälle, om man ser till detta träningsuppehåll jag nu tvingats till. Jag var ju spyfärdigt trött på att träna, och detta uppehåll tror jag kommer att bota detta.

Jag fick ju lov att bryta min lördagsrutin imorse, men istället för att gå till gymmet kunde jag äta frulle tillsammans med Daniel, betala räkningar och deklarera.

Sedan mötte jag upp Ananthi på stan för en fika. Det var väldigt längesen vi sågs och umgicks så det var sannerligen på tiden. När vi fikat klart gick vi lite i affärer. Sen vart jag så trött, så trött att jag var tvungen att gå hem.

Det känns som våren äntligen är på gång. Det blommar fantastiskt fint här nere. Påminner mig lite om Nangijala. På ett bra sätt alltså.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar