söndag 29 april 2012

Bakslaget

Jag tror att jag åkt på ett litet bakslag i mitt tillfrisknande. Med facit i hand kanske jag var lite för aktiv för mitt eget bästa. För jag nöjde mig ju inte med den där fikan med Ananthi igår. Nej. Jag var bjuden hem till Sara på tjejmiddag igår kväll. Hela truppen kunde närvara, och då jag ju missade senast sammankomsten kände jag att jag hemskans gärna ville åka dit. Till på köpet fyller Sara 25 år idag. 
Så nej, det är ingen vanlig dag. För det är Saras födelsedag. Hurra hurra hurra!
Vi ska fira hennes födelsedag om typ två veckor. Men jag ville inte komma helt tomhänt, utan hade köpt en liten liten födelsedagspresent.

Idag borde jag verkligen sätta tänderna i min examinationsuppgift, men jag är så trött och sorig och hostig och slemmig. Och ont i huvudet har jag också. Jag kan nästan inte hålla mina ögon öppna. Jag låg och drog mig i sängen i två timmar, fick frulle på sängen av herr P, gick upp och duschade och nu är jag åter i bädden.

Skit också. Måste rycka upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar