torsdag 5 april 2012

Den där hälen

Jag har hunnit med en hel del trots mitt sega huvud. Jag har tydligen haft körkort i 10 år och måste nu ha ett nytt. Så jag var nere på stan och tog nytt foto till detta. Jag passade också på att framkalla kort på min häl, eftersom det gått mer än 18 månader sedan jag skadade mig. Därmed kan jag ansöka om ersättning vid kvarstående besvär. Vilket jag ska göra. Ta mig tusan. Titta här hur hälen ser ut. No bueno.

Sedan gick jag på presentjakt. Daniels mamma har bestämt att vi ska ha påskpresenter med oss till middagen på söndag. Nu har jag inhandlat mina tre.

Jag har även betat av allt på min lista, så nu kan jag ta ledigt ett par dagar. Äntligen!

Resten av eftermiddagen har jag tillbringat i horisontellt läge under en filt. Jag har sovit ikapp någon timme. Sen kom mamma hit och drack kaffe.

Nu ska jag ta min röv ur soffan och dra till gymmet för ett dubbelpass. Hamen! Så får det vara och så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar