fredag 20 april 2012

Höga berg och djupa dalar

Fördelen med att börja veckan i bottenläge är att det knappast kan bli sämre, utan snarare bättre. Vilket har varit fallet för mig denna vecka. Jag ryckte upp mig i tisdags och efter den muntliga examinationen på min kurs i onsdags kände jag mig nästan lite tillfredsställd i tillvaron.

Det är inte klokt vad den här veckan har bränt förbi. Sicken räserfart. Nu är det fredag igen. Jag har naturligtvis följt min fredagsrutin med träning, städning, renbäddning och tvättning. Nu väntar vi på att kotletterna ska bli klara så vi kan börja vårt fredagsmys på seriösaste allvar. Jag har kokat rabarberkräm för första gången i mitt liv, vilken vi ska äta till efterrätt.

Och titta här då vad jag fick av min sötröv. Snutten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar