torsdag 23 juni 2011

Torsdag

Jag har nu sjunkit ner i soffan efter att ha gått en kvällspromenad med Ananthi. Vad mycket man hinner med när man slutar klockan 14 om dagarna. Jag har hunnit med att hämta ut ett paket med kläder, ätit glass med Karl och börjat packa. Och varit ute och gått då.

Jag har även tagit tag i andra saker inför resan; checkat in och skrivit ut mitt boardingcard och köpt en biljett till flygbussen. Bra där. Nu är allt klart för min nedresa. Bara två veckor kvar.

Idag när jag gick hem från jobbet kunde jag konstatera att jag jobbat hälften av sommarskolan. Bara nästa vecka kvar. Nu väntar en helg med midsommarfirande och jobb på Krabbis. Och en veckas jobb kvar på skolan. Sen är jag ledig. Det ska bli gott för kropp och själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar