fredag 3 juni 2011

Sommardag

Vilken dag! Värsta sommardagen ju. Jag har tillbringat hela dagen i solen. Bättrat på brännan lite granna. Det är det bästa jag vet!

Daniel fick mig dock att följa med och handla mat mitt i solningen. Det var inte dåligt gjort av honom.

Vi åt tonfisksallad till lunch och efter det fortsatte jag mitt solande medan Daniel målade på sin altan. En arbetsfördelning som passade mig utmärkt. Efter en fika på vår nyinvesterade picknickfilt gjorde vi ett röj och städade altanerna och tog fram och tvättade rent alla utemöbler.

Nu är jag nyduschad och ligger ute på soffan på altanen. Precis som jag brukar göra hemma i Jula. Bara att jag har inte sjöutsikt här i Stenstorp. Men jag ser vattentornet.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar