måndag 6 juni 2011

Kinnekulle

Vi sköt på Mors Dag-firandet en helg, eftersom det var flera personer som det passade bättre för. Så igår har var vi på Kinnekulle och ätit buffé på Kinnekullegården.



När vi ätit så magen stod i fyra hörn åkte vi runt på kullen och tittade på den vackra naturen. Ramslöken blommar och jag stack ut huvudet genom bilrutan för att lukta. David, som vi åkte med, tyckte han var mycket lustig när han hissade upp fönstret. Jag höll på att bli halshuggen.

Jag vill alltid åka förbi Råbäck slott. Jag tycker att det är så fantastiskt fint. Där skulle jag vilja bo.

Vi stannade vid Munkängarna och gick en promenad innan vi åt tårta och drack kaffe.









En helt underbar dag avslutades med en skrattfest i soffan när Daniel och jag tittade på Baksmällan. Vilken dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar