lördag 19 mars 2011

Upptäcktsfärd

Med facit i hand hade jag kunnat ta med mig hela min rättningshög hit. Men jag tänkte att jag ändå inte skulle känna för, eller ta mig tid att, sitta och rätta när jag kunde vara med Daniel.

När klockan var 15 hade jag varit i Skövde och shoppat, handlat mat, sovit middag, passat upp på den sjuke och rättat allt jag tagit med mig hem från jobbet.

Jag tittade lite på tv, spelade Tetris så handen somnade och busade med Daniel. Han uppskattade inte att jag ville brottas med honom. Men jag var så rastlös. Jag ångrade att jag inte tagit med mig löparskorna, vilket jag faktiskt hade tankar på. Jag gick istället ut och gick en lång promenad i det fina fina sköna vädret.


Jag utforskade Stenstorp med omnejd. Tänkte att jag skulle hitta en bra och lagom lång löprunda men jag vart inte helt nöjd. Jag får fortsätta utforska imorgon.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar