söndag 13 mars 2011

Melomys

Igår kväll hade vi en hel del valmöjligheter bland middagar och baleftersläpp. Men vi valde att stanna hemma och äta sushi, dricka vin och kolla på Mellofinalen.

K-stin visade sig vara en hejare på att imitera Marie Serneholt. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Det var så fasligt likt. Sen tittade vi på film innan vi somnade sött.

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi sov länge, åt frukost, plockade i ordning i lägenheten och pratade om livet i stort.

Efter en supergod wooklunch var det dags för mig att sätta mig på tåget och fara hemåt. Fifan för att säga hej då till den där donnan säger jag bara. Det är asroligt att komma dit, men aspissigt att åka därifrån. Men det är det värt.

Nu är jag hemma igen. Jag har hunnit handla, göra en matlåda, packa upp och duscha. Nu ska jag krypa ner i sängen och ha ett litet telefonmaraton med herr P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar