lördag 5 mars 2011

Anna, kom och hjälp!

Daniel har nästan från dag ett kallat mig för "lilla Anna", eftersom han tycker att jag är kort. Ja, jämför man med honom så är jag det. Det har tett sig naturligt att jag sagt "... och långa farbrorn" när han sagt så till mig. Men det är inte förrän för någon vecka sedan det framkom att Daniel inte visste vilka Lilla Anna och Långa Farbrorn är. Jag fattar inte hur det kan ha gått honom förbi. Men jaja..

Så igår youtubeade jag och visade honom vad han gått miste om under sin uppväxt.



Herregud, vad vi skrattade. Jag har inte sett just det här avsnittet förut, och det var det sjukt roligaste jag har sett på länge. Så himla roligt.

Nu ska jag och Lena åka till Skövde och shoppa. Är det inte en fantastiskt bra dag och köpa skor på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar