onsdag 2 mars 2011

Flyr

Jag känner mig oglad. Lite depp. Jag vet inte varför jag känner mig ledsen. Jag kan inte sätta fingret på en speciell sak, utan tror snarare att det är flera små saker som utlöser dessa syndafloder. Jag känner såhär ibland. Jag känner för att gråta rakt ut, och gör det. Jag kan inte hålla inne.

När Richard var här igår fick han torka både tårar och snor. När han åkt hem ringde jag till K-stin och sa:

- Jag funderar på att komma till dig.
- Vem har varit dum?
- Ingen. Varför tror du det?
- För du brukar vilja fly hit när nån är dum.
- Nej. Ingen är dum. Jag känner mig bara ledsen.

Sen började jag storgråta igen. Sen bokade vi biljetter. Nu känns det lite bättre.

Nu ska jag dra till Lena. För vilken dag är det idag? Oh ah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar