torsdag 31 mars 2011

Frukostdate

Eftersom jag i princip aldrig utnyttjar min sovmorgon, och har så fullspäckat schema hela dagarna, har jag idag utnyttjat min tid på morgonen på bästa sätt. Jag och Ananthi möttes på Lundstedts 7.30 för att äta frukost tillsammans. Tanken väcktes redan förra torsdagen då vi satt och skrev över internet och åt frukost på var sitt håll. Det kändes dumt. För vi hade ju kunnat äta tillsammans istället.

På Lundis kunde man köpa en frukostbricka med smörgås, ägg, yoghurt, juice och kaffe. Vi mumsade, skvallrade, skrattade och hade väldans trevligt. En mycket bra start på dagen. Sådana här mornar vill jag ha varje dag.

Nu har jag tränat, lagat mat, slagit in paket och städat. Jag har även diskat alla mina ljuslyktor, vilket var lite av en evighetsgöra. Men nu är det gjort och de blänker som om de vore nya.

Innan jag går och lägger mig ska jag packa väskan. Jag ska bara få upp min röv ur soffan. Shitipitt, vad jag vart trött här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar