torsdag 3 mars 2011

Gladare

Idag har jag känt mig lite gladare. Det är tur att jag inte går och känner mig sådär ledsen längre perioder. Det är faktiskt väldigt tråkigt. Dessutom är det jobbigt. Man blir trötters. Och sen är det kanske inte optimalt att vara opratig när man jobbar som lärare.

Idag åkte jag och tvättade bilen när jag slutat jobbet. Det var lite dålig sikt ut genom sidofönstren. Jag har även fått för mig att bilen blir sur på mig om jag behandlar den illa. Och då kanske man står där en vacker dag, utan att bilen vill vara med.

Därefter gick jag till gymmet och körde dubbla pass. Killen som jobbar på där frågade mig om jag har beach 2011 i sikte. Men jag sa att det snarare är humöret jag jobbar på. Det tyckte han var bra tänkt. Bra tänkt, Anna.

Hem, dusch och sen iväg för att handla. Jag har tydligen fikat hos vaktisarna imorgon, så jag var tvungen att handla så jag kunde baka. Nu har jag gjort en paj. Och en matlåda. Allt klart för imorgon. Så.. sängen nu kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar