lördag 26 mars 2011

Gårdagens

Vilken dag jag hade igår. Innan klockan var 10.45 hade jag gått emellan och avbrutit två fysiska bråk. Herregud. När jag gick därifrån luktade jag killparfym. Så pass fysiska var vi. Mysigt värre. Tur, tur säger jag bara, att jag inte är liten och nätt.

Dagen fortlöpte bra ändå. Vilket jobb jag har. Från att avstyra slagsmål till att stå framför 20 elever och undervisa inom loppet av mindre än 10 minuter.

Efter jobbet åkte jag direkt till Daniel, med ett snabbt i Skövde. Någonstans däromkring bestämdes det att Lena också skulle komma hem till Daniel, eftersom Micke tränar innebandy här.

Så min, i övrigt konstiga, dag avslutades på ett alldeles fantastiskt sätt. I soffan. Mittemellan två av mina favoriter. Lena i ena handen och Daniel i andra.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar