tisdag 1 mars 2011

I Kinnekullebacken

Jag älskar att vara utomhus i friska luften och borde vara glad och tacksam för att jag får vara det och få betalt. Men fy fuck, vad kallt det vart. Riktigt råkallt. Det kröp in i märg och ben. Det gick an för de som åkte skidor, men för en annan som stod och glatt tittade på var det inte riktigt lika behagligt. Men huvudsaken var att barnen hade det bra och roligt. Och det har de haft.



Tur för mig och Veronica att Kinnekullegården hade öppet så vi kunde gå in och värma oss lite granna. Vi passade på att äta en god lunchbuffé medan fötterna tinade upp.

När jag kom hem hoppade jag rakt i träningskläderna och gick till gymmet för att värma upp mig. Det var roligt att se att det dröjde typ en kvart längre än vanligtvis för mig att börja svettas.

Nu har Richard varit här. Vi har suttit i soffan och pratat om livets stora ting. Jag behöver egentligen inte säga så mycket, eftersom han läser av mig rätt bra. Det var skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar