söndag 19 januari 2014

Snabb helg

Det är ju lite tråkigt att helgen gick lika fort som veckan. Men jag har hunnit med allt som jag planerat och mer därtill. Nu är julen helt och hållet ute ur vårt hus, och jag har städat och donat och gjort efter-julen-fint mitt i allt renoveringskaos.

Jag har hunnit med och träna, mamma och jag har rensat ur skåpen i köket, vi har kört grejer till mormor och igår avslutade vi kvällen med att dinera ute på lokal. Trevligt och mysigt med mor- och dotterhelg.

Idag tog jag mig en sovmorgon och klämde nio och en halvtimmes sömn. När jag kom upp var både kaffet och ägget klart. Lyxigt värre. 

När jag lämnat mamma på tåget åkte jag till Ananthi en sväng. Jag är en dålig dålig vän nuförtiden, för vi har inte setts sen innan jul. Men det märktes inget av det, och det är ett gott tecken ändå.

Nu ska jag packa jobbväskan och lägga fram kläder á la brandmän. Sen ska jag leta fram min filt och krypa ner i sängen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar