fredag 17 januari 2014

Det är fredag idag!

Jag tycker, sorligt nog, att det är ljuvligt att sova ensam. Det beror ju endast på att jag är så lättväckt och att Danne är så livlig. Jag har sovit som en liten prinsessa och vaknade pigg. Den skönaste känslan!

Då är det fredag idag igen. Den här veckan har som sagt gått galet fort. Det har varit en bra dag. Jag fick gå emellan ett slagsmål idag. Det var ett tag sen! Lite spänning i vardagen.

Jag var och tränade in helgen och sen mötte jag upp mamma och sen åkte vi hem. Vi fick spontanbesök av syster Yster och vi har fredagsmyst oss med varsin räkmacka.

Mina planer för helgen är att träna, få bort julgranen och så ska jag och mamma försöka tömma skåpen i köket. Jag önskar att det skulle bli en släng sol också, för jag längtar verkligen ut till friska luften och jag skulle så gärna vilja ha några solstrålar på min bleka, arma hy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar