onsdag 29 januari 2014

Jag är omöjlig

Mmmjaha. Och hur gick det med träningen, fröken Lundell? Jo, det gick bra. Och hur gick det med att ta det lugnt? Inte så bra. Samma visa som alltid. Jag är ju helt omöjlig! Men idag känns det bra och inga protester.

När jag kommit hem, duschat och ätit gjorde jag en matlåda till mig själv, gjorde Daniels smörgåsar till jobbet och till kvällsmat och sen gjorde jag ett litet rensande i det sista köksskåpet. Vi låg och räknade helger kvar till påsk igår när vi skulle sova, och då fick Danne stressen så nu lär han väl få ett sådant där ryck och lägga i en högre växel med start i helgen.

Nu sitter jag i soffan iförd mina nya träningsbyxor. Mycket mycket sköna. 


Jag ska plocka fram pappret och kvittot på de fåtal pinaler som ska levereras med lastbil från IKEA. Imorgon kommer den nämligen, och snälla Majvi har lovat att ta emot det så vi slipper ta ledigt. Grannsamverkan så att säga.

Det har varit en bra dag idag. Jag har fått en sak ur världen som kan vara orsaken till min dåliga sömn. Återstår att se nu då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar