torsdag 23 maj 2013

Nu är det Stockholmshelg!

Jag fungerar inte riktigt som jag ska när min vecka inte följer min rutiner. Att vi ska åka till Stockholm imorgon bryter mina rutiner väldigt mycket. Det innebär ju nämligen att min träning blir lidande. Men men.. jag får väl ta igen det nästa vecka. 

Att vi inte kan renovera något ställer också till det lite i min hjärna. Så igår målade jag tak till jag tappade fattningen. Då var det dock bara fyra brädor kvar och jag hade förmodligen härdat ut om inte Danne hade kommit in. Genom sin närvaro insåg jag att jag faktiskt kunde bli avbytt. Ha!

Jag avslutade min arbetsvecka med en dag i Örebro. Det gjorde att jag kom hem senare än normalt. Men jag var tvungen att handla några småsaker på vägen. När jag kom hem bytte jag om snabbare än ögat och gav mig ut på en löptur. 

Nu har vi firat in vår ledighet med en räkmacka. Gött som snus. Innan jag kryper till kojs så ska jag packa min väska. För imorgon drar vi till Stockholm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar