fredag 17 maj 2013

Fridag

Att jag är en morgonmänniska! Det är för mig helt obegripligt hur man kan gå upp i ottan, dricka en kopp kaffe och sedan ge sig ut på en löptur och slå personbästa. Ja, jag gjorde det idag igen! Det var liksom inte ens jobbigt. Dock väldigt varmt. När jag springer på eftermiddagen eller kvällen är det pest och pina. Nej. Morgonen är helt klart bäst för mig.

Tänk om man kunde börja jobba klockan 10 istället. Det skulle ju vara perfekt. Alla morgontrötta får sovmorgon, och alla morgonpigga kan ut och springa innan jobbet.

När jag kom hem från min springtur väckte jag DP, hoppade in i duschen och nu har vi precis ätit frulle tillsammans. Fatta hur mysigt. Och det bästa av allt är att vi har hela dagen framför oss. Hela helgen också för den delen.

På dagens fria agenda står ett besök i staden för att köpa present till Sara och hämta mamma, måla lite lister och greja lite granna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar