tisdag 21 maj 2013

Mr Peter Jöback och jag

Vi ska ju åka till Usa i sommar. Närmare bestämt till Florida och sedan avsluta med några dagar i NY. För ett tag sedan fick jag se att Peter Jöback fått huvudrollen i Fantomen på operan som går på Brodway. Jag sa till mamma att det vore så roligt att gå dit och titta.

Igår ringde mamma och sa att hon köpt biljetter. Yeyh! Roligt roligt! Tänk att få gå på musikal på Brodway. Vilken grej! Men så sa mamma i helgen, när vi pratade om att köpa biljetter, att man kanske inte kan vara 100 på att Peter Jöback spelar just den föreställningen. "Jag får maila och fråga honom. Hö hö hö" sa jag då. "Hö hö hö" sa mamma och Danne.

När så biljetterna var inköpta blev det verklighet på något vis. Visst är jag mer än nöjd att få gå på musikal i NY. Men om jag kommer dit och Jöback inte är med, så vet jag att jag kommer att bli lite besviken. Så vad göra? Jo, jag letade upp honom på facebook och skrev ett litet meddelande till honom.


Joråsåatte. Om han inte är sjuk så kommer han att uppträda. Annars inte. Yeyh igen! Och allt gott till mig från Peter Jöback. Just saying.

1 kommentar:

  1. Hej Anna !

    Vad roligt att Du skrev till P J och att Du fick svar !
    Du är ju inte bang precis...

    Hälsning
    Bengt A

    SvaraRadera