söndag 12 maj 2013

Mitt arbetsrum b & a

Igår kväll blev det klart - mitt efterlängtade arbetsrum. Vi möblerade, satte upp hyllor och började fylla det med diverse böcker och pärmar.



När jag lagt mig kom jag dock på att jag hade fyra flyttlådor med böcker och arbetsmaterial som jag lyckats förtränga. De packade jag upp det första jag gjorde imorse. Neeej. Nu ljög jag. Jag målade såklart lite lister innan.

Såhär såg ju rummet ut innan:



Nu fattas det bara lite fler hyllor och en matta. Och sen ska det såklart upp en tavla till. Det är ju ingen symmetri i den uppsättningen som råder nu. Men en ram måste införskaffas först.

Idag har vi satt dit dörren, kört undan möbler och röjt ur hallen som är vårt nästa projekt. När den är klar så tror jag att jag kan få lite ro i själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar