onsdag 31 oktober 2012

Falbygdens

Andréa ringde igår och frågade om vi skulle hitta på något i dagarna. Vi har i flera veckors tid försökt få till en träff, men vi är båda för upptagna och osynkade för att få till det. Men idag lyckades vi! Yeey! Andréa kom med förslaget att åka till Falköping och besöka Falbygdens ost. Jag hade följt med henne till typ månen bara för att träffa henne, så givetvis ville jag följa med henne till Falköping. Jag visste ju också att de öppnat sin julmarkad, vilket naturligtvis lockade mig.



Andréa kom och hämtade mig och sen bar det av! Jag har varit i Falköping väldigt många gånger nu, men jag får bara ingen ordning på stan. Man kan säga att vi åkte en hel del fel. Men till slut kom vi till osten och där shoppade vi både ostar och julsaker och annat smått och gott.

Sen åkte vi och mötte upp Daniel för att äta lunch. Åh, vad mysigt det var! Jag älskar spontandater och det var roligt att Daniel och Andréa fick träffa varandra en liten längre stund än två minuter som det varit tidigare.

Nu ska jag skutta ner till Ströget och fika med Lena och Ylva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar