torsdag 1 november 2012

Snorhuvud

Jag sitter och tittar på nyheterna där de pratar om Töreboda kommun med anledning av Kalla fakta igår. Jag känner bara att det är skönt att mamma inte är socialchef där längre. Men å andra sidan hade det förmodligen inte hänt om hon varit kvar. Hö hö hö..

T%C3%B6reboda%20anm%C3%A4ler%20sig%20sj%C3%A4lv%20efter%20socialtj%C3%A4nstskandal

Jag vakande ju upp i söndags och hade ont i halsen. I veckan har jag sedan haft någon form av rekordsnabb förkylning. Jag tänkte igår att "imorgon är jag nog frisk". Men idag vakande jag upp med hela huvudet fullt med snoooor. My god. Det känns som jag har en snorgröt in my head.

Jag som hade lagt upp värsta träningsplanen för veckan. Inte en enda gång har jag varit på gymmet. Och idag hade jag tänkt att jobba och studa. Men orka!

Jag bäddar ner mig i soffan och tittar på något litet program. Vem vet, jag kanske blir frisk om någon timme eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar