torsdag 4 oktober 2012

Kanelbulle och det SJUKASTE

GRATTIS GRATTIS på och GLAD Kanelbullens Dag!

Ja, jag har ätit en kanelbulle dagen till ära. Vår rektor bjöd på det, och jag är inte den som tackar nej. På Kanelbullens dag får man äta en. 


Idag kompensationsslutade jag en timme tidigare, och tänkte vara en älskvärd flickvän genom att åka och handla mat. Det är ju bland det tråkigaste jag vet, men Daniel jobbar hela tiden. Eftersom vi inte handlade förra veckan ekade det tomt i både kyl, frys och skåp. Jag gjorde den sjukaste handlingen jag någonsin gjort. Vagnen blev nästan full. 


När jag närmade mig kassorna fick jag nästan lite panik. Hur skulle jag reda ut allt detta själv - stoppa upp kassan och packa och bära. Men det gick fint. Jag fick bara en smärre stroke.

Men det sjuk-as-te under min vistelse på Willys var att en tjej stannade mig och sa att hon läst min blogg. Jag ba: "Eh.. va?" Och så blev jag lite generad. Och så började jag prata. Jättemycket. Som jag gör när jag blir lite nervös. Och så blev jag lite till mig. Det var en sjuk upplevelse. Jättesjuk känsla. Och.. hua mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar