tisdag 23 oktober 2012

6 snabba

En snabbis då innan jag släcker för att sova:

Lördagens tjejmiddag var fantastisk på alla vis. Underbara är mina tjejor, god mat, gott i glasen, många härliga skratt, en rolig utekväll på Statt med dans till stängning.

Söndagen var slö. Man kan säga att jag var som ett utsketet äpplamos. Och så ett släktkalas med Daniels släkt på det.

Igår var jag så herrans trött. Jag kände ett sting av måndagshat, men kämpade mig igenom både en lång arbetsdag och ett dubbelpass på gymmet.

Idag skulle jag ta tag i pluggandet inför torsdagens tenta, men drog istället till Ica och köpte nötter och filmjölk. Jag bläddrade igenom min kurslitteratur och skrev ner några väl valda ord.

Nu är jag sur på Daniel för att han ska ta upp båten på fredag, när han är jourledig, istället för att åka på en romantisk utflykt till Kinnekulle och Lidköping med mig. "Vi kan åka en annan dag" säger han och har sagt i tre veckors tid. Kisskorv.

Och där är jag nu. Somna sur. Imorgon tar jag V50:n till jobbet och "råkar" köra på någon. Neje.. Inte någon. Något! Herregud.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar