onsdag 25 januari 2012

Nedförsbacke från här

Och NU har jag kommit till nedförsbacken mot helgen. Det är hutlöst vad veckorna vrålar iväg. Det är skönt det. Det innebär att det snart är sommarlov och att jag har klarat ett läsår då jag jobbat 90% samtidigt som jag läst 50%. Men man ska inte ropa hej. Än är vi inte där.

Jag har som mål, när det gäller mina studier, att jag ska nå godkänt med minsta möjliga marginal. Det innebär att jag försöker att inte lägga ner hela min själ i de inlämningsuppgifter och examinationer vi har. Men såhär långt har jag inte lyckats så bra. Resultatet av hemtentan jag satt med i julas:

Detta är andra (av tre) kursen jag får högsta betyg i.

Hepp. Nu måste jag sova mig. Utvecklingssamtal imorgon. Det är bara bita ihop och köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar