torsdag 26 januari 2012

Ljuvlig i sinnet

Jag har haft en så bra dag idag. Jag var helt död när jag kom hem igår. Jag ville bara lipa, men det gjorde jag inte. Daniel var lika trött han, så vi satt här med varsin dator. Jag jobbade som en tok hela kvällen och stöp i sängen. Men jag var så trött att jag inte kunde somna. Men sen så. Sov som en stock. Hela natten. Och somnade om när Daniel gått upp och åkt till jobbet. Därmed vaknade jag och kände mig pigg, utvilad och på ett synnerligen gott humör.

Mitt goda humör har hållit i sig hela dagen. Det har varit en ljuvlig dag. Jag har fått jättemycket gjort och haft ett bra utvecklingssamtal. När jag kom hem sent omsider gick jag till gymmet och tränade så svetten sprutade.

Nu har jag slagit ner röven i soffan. Två läxförhör ska göras innan dagen är slut. Ena ögat på datorn och den andra på Once upon a time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar