söndag 15 januari 2012

Bra söndag

Vilken bra och produktiv dag jag har haft. Jag har fått väldigt mycket gjort rent jobbmässigt och ligger ganska bra i fas. Sen vet jag att det kommer kännas kaotiskt igen imorgon när jag sätter foten innanför porten på skolan, och jag får tusen nya saker att bita i.

Jag har också gjort korvstroganoff för första gången i mitt liv. Jag har varit sugen på det i fler veckor, men jag tycker bara om mammas. Efter efter ett snabbt samtal hem kunde jag dock göra en egen sats. Det var mumma. Nästan lika god som mammas, men inte riktigt.

När maten smält drog drog vi på oss träningskläderna och gav oss ut på en löptur. Det var härligt och friskt. Synd bara att jag har så vidrigt fula kläder på mig. Skilsmässan liksom ligger i luften. Tycker jag alltså. Daniel säger att jag bara ser lite rolig ut. Reflexväst är hett.

Efter den obligatoriska duschen åkte vi till mamma en sväng.

Nu ligger jag här i sängen och surfar runt samtidigt som jag tittar på TV. Daniel tittar på handbollen i vardagsrummet. Det här med två apparater är ju toppen!

Nej, nu ska jag göra mig klar för sängen. En hektisk vecka väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar