onsdag 21 september 2011

Intensiva dagar

Jag skulle själv vilja påstå att för mig är veckans tre första dagar helt insane. Lång arbetsdag på måndagar följt av, ett av mig valt obligatoriskt, pass på gymmet. Mina sjuka tisdagar med åtta lektioner med fem eller tio minuters rast och 25 minuters lunch. Och till sist mina långa onsdagar med föreläsning på kvällen. Idag har jag även lyckats klämma in ett utvecklingssamtal före föreläsningen.

Nu har jag sjunkit ner i soffan och tittar på Bonde söker fru. Det är först nu jag känner hur äckligt trött jag är. Jag låg och läste kurslitteratur lite väl länge igår, vilket straffar sig nu. Jag skulle behöva börja knarka. Något litet uppåttjack i min kropp och hjärna. Mjaa, kanske inte så dumt.

Onsdag kväll betyder dock att nedförsbacken mot helgen. Det känns bra att tänka så. Nedförsbacke och sex veckor kvar till lovet. Bara att bita ihop och köra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar