fredag 16 september 2011

Fredag

Jag vaknade imorse och hade ont i huvudet och lite lite ont halsen, och lite lite snuva. Det kanske inte var så bra att träna spinning och power igår trots allt. Skönt att det var en kort dag på jobbet idag.

När jag kom hem beslöt jag mig, efter mycket diskuterande med mig själv, att jag skulle gå ut och gå en promenad istället för att gå till gymmet. Kanske min kropp tackar mig genom att inte förkyla mig. Och det är ju faktiskt underbart väder ute.

En promenad gjorde mig gott. Huvudvärken försvann i den friska luften. Jag gillar verkligen luften på hösten. Så frisk och klar den är. Solen värmde jättemycket. Jag fick mig en fantastisk promenad.

Lagom tills jag kom ur duschen kom Lena hit och drack en kopp kaffe. Nu sitter jag och läser i mitt nystädade hem. Jag ska tokläsa nu tills Daniel kommer. För sen ska vi fredagsmysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar