söndag 25 september 2011

Tjejmiddag

Karin och jag råkar väldigt ofta ha likadana kläder på oss. Det spelar ingen roll vilken tillställning vi ska på eller vid vilka tillfällen vi träffas. Vi ser näst intill alltid likadana ut. Idag var inget undantag. Jag stannade till hos henne för att lämna sakerna jag köpt till henne på IKEA. När hon kom ut ur porten sa Lena att vi hade likadana tröjor. När jag sedan klev ur bilen utbrister jag och Karin i kör: "Men va... vad har du på dig eller?!"

Roligt.

Middagen hos Jonna var mycket rolig och mycket god. Det är toppen att med våra tjejmiddagar. Det blir inte så ofta som vi kan träffas och fika allihop nu när vi jobbar allihop.

Nu har jag bäddat ner mig i sängen och planerar att titta på veckans avsnitt av True Blood. Men jag får se hur långt jag hinner innan John Blund kommer och tar mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar