söndag 11 september 2011

Barbent

Tur att jag hade en fika-date med Ananthi nu i eftermiddag. Annars hade jag suttit här oduschad med ovårdat hår och läst hela dagen, och egentligen känt att jag borde duscha och göra mig i ordning för att kunna tycka om mig själv någorlunda.

När jag gick ner till tvättstugan kände jag till mig asstora förvåning att det var varmt satan ute. Jag trodde det var ruggbugg väder. Det regnade ju hela morgonen och det sägs ju att hösten är här.

Så när jag gick och fikade med Ananthi var jag barbent.

11:e september och man kan gå barbent. Konstigt. De flesta andra jag såg gick dock klädda efter datum och inte väder. Jag var väldigt ensam att gå lättklädd. Ändå blev jag varm. Jag undrar om de andra med långa byxor, jackor och halsdukar svettades ihjäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar