fredag 25 februari 2011

TGIF

Jag tror att den här veckans dåliga sömn har kommit ikapp mig idag. Fy, vad trött jag har varit. Jag var aspigg imorse, men framåt klockan 9 kändes det som jag jobbat hela dagen och att det var dags att gå hem. Då var det 6½ timme kvar på arbetsdagen. Det har gjort att den här dagen känts evighetslång.

När jag kom hem började jag städa. Det är ju trots allt fredag. Min städdag. Sen mötte jag mamma för att gå och handla mat till mitt födelsedagskalas som jag ska ha imorgon. Jag höll på att kräkas av trötthet på Ica, men tog mig igenom det utan att få ett utbrott. Väl hemma igen städade jag klart. Nu är det rent och fint här, och jag känner frid i själen.

Nu sitter jag nyduschad och väntar på herr P. Jag kämpar för att hålla mig vaken. Så att jag kan säga hej innan jag somnar. Så. Himla. Trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar